Usein kysytyt kysymykset


Etsitkö nopeasti tietoa? Alla on usein kysyttyjä kysymyksiä ja niiden vastaukset.

 

1. Mistä saan lähetyksen seurantatunnuksen?

Tällä hetkellä lähetyksen seurantatunnus ei vielä tulostu automaattisesti tilausvahvistuksen yhteydessä. Jos tilauksesi ei ole perillä ilmoitetussa ajassa, otathan yhteyden asiakaspalveluumme p. (06) 231 5396 tai info@pete.fi ja tarkistamme tilauksesi lähetystilan.
 

2. En ole saanut saapumisilmoitusta Matkahuollon lähetyksestä. Onko tilaukseni lähtenyt?

Jos tilaustasi ei ole kuulunut odotetussa ajassa, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme p. (06) 231 5396 tai info@pete.fi, niin tarkistamme lähetyksesi tilan. Joskus Matkahuollon tekstiviesti-ilmoitusten saapumisessa on ilmennyt teknisiä ongelmia, vaikka tilaus- ja lähetystietoihin puhelinnumero olisikin kirjattu oikein. Tekstiviesti-ilmoitus lähtee asiakkaalle kahteen kertaan, ja ellei tuotetta ole siltikään noudettu, lähtee lähetyksen saapumisesta asiakkaalle kirje. On siis parempi soittaa meille, kuin jäädä odottamaan kirjettä. Saamme nopeasti tarkistettua lähetyksesi tilan ja sijainnin.

Mittatilaustuotteissa voi ruuhka-aikaan olla hieman pidempi toimitusaika. Pyrimme ilmoittamaan mahdollisista viivästyksistä viipymättä.